Thursday, August 14, 2008

tagged by joeyyy~~:)

7 fakta tentang saya:
1. saya suka tembak kawan saya yang tidur dengan bola kertas
2.saya suka tidur dalam class
3.saya suka sms di dalam class semasa cikgu sedang ajar
4.saya suka menari ikut michael jackson di belakang cikgu semasa cikgu sedang tulis di papan kenyataan.
5.saya paling benci~~~ orang yang kentut dlm class 0.0
6.saya paling suka bermain badminton
7.saya sangat baik dlm pertuturan BM luu


7 perkara yang menakutkan saya:
1.lipassssss
2.booooooo~~~ hantu
3.kawan gila ku
4.wajah kawan ku yang gila
5.kerja rumah yang setinggi gunung
6.tandas yang terlalu kotor
7.membuat post dlm bahasa BM kerana terlalu susah


7 lagu buat masa sekarang:
1.Choosey Lover- DBSK
2.ByeBye- Mariah Carey
3.No Air- Jordin Sparks ft Chris Brown
4.We got 4 minutes to Save the World- Madonna ft Justin Timberlake
5.Beat it- Michael Jackson (terlalu random)
6.Purple Line-DBSK
7.Girl's Generation- SNSD


7 perkara yang saya selalu sebut:
1.shit
2.Darn it
3.woookayyys
4.i ain't laughing
5.nooooo seriously
6.luuuu
7.ermmm


7 perkara yang amat bernilai:
1. saya~~
2. semua pet sis saya~~
3.semua kawan saya
4.Internet
5.handphone saya
6.IPOD saya
7.duit saya~~$$$


7 kali pertama dalam hidup saya:
1. tulis blog dlm BM
2.cakap dengan cikgu saya dlm BM
3,4,5,6,7 jangan tanya lagi


7 orang yang bertuah:
jovy
zhi weii weii
tsiwey
amelia
shirley meimei
siapa mahu buat tagged ini~~

No comments: