Thursday, August 21, 2008

누구를 위한 나의 감각 (my feelings for someone)

사랑은 일어날 때 그러나 틀리게 때 마술 이어, 여자 친구가 있고을 & 그녀를 위해 떨어져 보여주골 그러나 항상 거기 있을에 관하여 아니고 & 항상 아닐 그녀를 인도할 그녀의 기어오를 빛이 누구를 사랑할 쓴 환약으로 괴로울 수 있을 그러나 그녀가 당신을 위해 후에 넘어지는지 모를 누구를 위해 떨어질

love is magic when it happens but when did wrongly, it can be painful as a bitter pill, loving someone isn't about having a girlfriend & showing off but always being there for her & always be her shinning light to guide her,falling for someone but don't know if she falls for you back

나는 저와 당신 없이 나의 생활에서 당신, 그것 없이 항상 다만 더 이상 느끼지 않는다 동일을 여기에서 혼자 느끼고 있다. 나는 다만 나의 실패 후에 당신에게 3개의 단어를 지나서 말하는 용기가 없다. 다만 더 이상 맞게 느끼지 않는다 그러나 나는 우리가 보고 그것을인 다만 감각 고르는 일부터 당신을 위한 감각이 있다 그러나 그것 성장한다 그러나 끝에 정당하다 이젠 그만 아닙니다

i am always feeling alone without you in my life, it just don't feel the same anymore without you here with me. I just don't have the courage to say the three words to you after my fail past.It just don't feel right anymore but i do have feelings for you since the day we saw each other and even it was just a feeling but it grow didn't it but it is just not enough at the end

지금 나는 다만 무엇을 당신 없이 더 이상 하기 위하여 모른다. 매일 밤마다 나가 잘 때, 나는 저에게 미소해 당신과 함께 이어 저희의 모든 행복한 시간의 꿈꾼다 그러나 모든 정당한 기억이고 당신이 같은 저를 위한 당신의 감각이 아래로 죽는 동일을 더 이상 지금 느끼지 않으며 재에 전소하지 않는다는 것을 나는 짐작한다. 그러나 좋은 뛰기이고 나는 이 8 달 내내 저 이곤 및 저를 돌보기를 당신을 감사한다. 그러나 나는 저 is is를과 나가 오른쪽으로 이동해야 한ㄴ다는 것을 짐작하는가? … 왜 나가 당신을 위해 사랑에 빠진….응답은이었다 당신이었다 저를 위해 맞은 것…

now i just don't know what to do anymore without you. Every night when i sleep, i dream of you smiling at me and all the happy times of us being together but it is all just memories and i guess you don't feel the same anymore right now as your feelings for me dies down and burn down to ashes. But it was a good run and i thank you for being with me throughout this 8 months and taking care of me. But i guess that's is it and i must move on right?... Why i have fallen in love for you....the answer was you was the right one for me...

No comments: